Tak naprawdę gadżet reklamowy może przyjąć najróżniejsze kształty i do tego celu można wykorzystać wszystkie przedmioty. Nie mniej jednak każdy reklamodawca na pewno zdaje sobie sprawę z tego, że jeden elementy są bardziej popularne, inne nieco mniej, a jeszcze inne w ogóle. Dlatego właśnie najczęściej zdarza się, że produkty w formie gadżetów reklamowych się powtarzają. Warto w takiej sytuacji po prostu zadbać o to, by elementy promocyjne różniły się od tych konkurencyjnych. Jednym słowem mimo iż zostanie wybrany ten sam przedmiot, to jednak może wyglądać zupełnie inaczej niż taki sam element u konkurencji. Najczęściej wpływ na to ma rodzaj nadruku, który zostanie tam umieszczony. Nie mniej jednak czasami istnieje również możliwość zmiany kształtu przedmiotu. W ten sposób już całkowicie można zadbać o to, by stanowił niebanalną i oryginalną część kampanii reklamowej.Tak właśnie będzie, jeśli wybrany zostanie pendrive z nadrukiem. Wszak takie produkty można nabyć w najróżniejszych kształtach. Wnętrze pozostaje takie samo, a to ono decyduje o sprawności urządzenia. Natomiast obudowa całości może przybierać najróżniejsze kształty. Dotyczy to całego wyglądu, a więc i wielkości. najważniejsze by w takiej sytuacji pamiętać o tym, by element ten poza ciekawym wyglądem być nadal funkcjonalny. Zatem kształt nie może uniemożliwiać korzystanie z urządzenia i jego podłączenia do innego sprzętu.
Istnieje jeszcze możliwość, by pendrive z nadrukiem miał niecodzienny wygląd jeśli chodzi o nadruki. Wszak wcale nie muszą się na nim znaleźć tylko i wyłącznie elementy związane z kampanią reklamową. Z pewnością warto wykorzystać również modne wzory i kolory, a także po prostu ciekawe grafiki.
Chodzi przecież o to, by pendrive z nadrukiem zainteresował potencjalnych odbiorów. Tak się stanie jedynie w chwili, kiedy w odpowiedni sposób go przygotujemy. Zatem należy zadbać o wszystkie szczegóły zanim takie gadżety reklamowe zaczną być rozdawane potencjalnym klientom. Co więcej, tak przygotowany produkt może bez problemu wyróżniać się na tle pozostałych, konkurencyjnych gadżetów reklamowych.